כנס פונדקאות ופריון

הכנס הבינלאומי לפונדקאות ופריון - 2016

אודות דוברי הכנס


מארגני הכנס / מנחים
(לפי סדר ההופעה)


Stacks Image 43981

אסף רוזנהיים, חבר הוועד המנהל של MHB

אסף רוזנהיים הוא מנהל הפיתוח העסקי של פרופימקס, זרוע הנדל”ן של במברגר-רוזנהיים. אסף בעל תואר MBA מאוניברסיטת וורטון בארה”ב. אסף נשוי לאריק ויחד הם הורים לתאומים שנולדו בתחילת שנת 2012 בעזרתה של פונדקאית שהפכה לחברה קרובה. במסגרת המסע המשפחתי ולאחר שהכיר משפחות דומות נוספות, אסף החליט להקדיש זמן לנושא והצטרף לוועד המנהל של "מן הבינג ביבייז" (MHB). מאז אסף העביר עשרות סדנאות בנושא פונדקאות, כתב מאמרים בעברית ובאנגלית, השתתף בפנאלים, ופיתח את הסדנא "מבוא לפונדקאות" של הארגון. אסף מאמין שבעזרת ידע מקדים ואובייקטיבי ככל שניתן יחד עם שיתוף פעולה של גופים המעורים בנושא, ניתן להפוך מסעות פונדקאות לטובים יותר לפונדקאית, ההורים המיועדים והילדים. אחרי 14 שנה בארה"ב אסף עבר עם משפחתו לרעננה בסוף 2015.

Stacks Image 44013

מיכל ביטון, מיזם ״פונדק״

מיכל מובילה את מיזם "הפונדק" של החממה ליזמות חברתית של ויצו לתמיכה וסיוע למעורבים בתהליכי פונדקאות בישראל, אליו הגיעה לאחר נסיונה האישי יוצא הדופן. ביתה הבכורה נולדה בעזרת פונדקאית ישראלית לאחר טיפולי פוריות כושלים של שנים. במהלך ההריון של הפונדקאית מיכל הרתה במפתיע וילדה שלישיה זמן קצר לאחר הולדת ביתה. סיקור תקשורתי של סיפורה הוביל לפניות רבות של הורים מיועדים לקבלת הכוונה וייעוץ בתהליך עצמאי. לפיכך פעלה ליצירת שיתוף פעולה בין ויצו לMHB בארגון כנס הפונדקאות, כצעד ראשון בקידום מיזם “הפונדק". במקצועה מיכל היא אדריכלית נוף, דוקטורנטית החוקרת גנים בדתות ומרצה לתולדות אדריכלות הנוף. כיום משלבת מיכל בין עולמה הרוחני והמקצועי בהרצאות ”דיבורים מהבטן" אודות סיפור האמהות הנדיר שלה וסיורים בגנים מנקודת מבט מגדרית.

Stacks Image 43997

אודי לדרגור, יו״ר עמותת אבות גאים

אודי לדרגור הוא אב גאה לשלושה ילדים, שנולדו מהליכי פונדקאות בארה"ב, ממייסדי עמותת אבות גאים ויושב ראש העמותה מאז הקמה באוגוסט 2013. אודי ובן-זוגו, גיא, הובילו מאבק משפטי תקדימי שהוביל לביטול התסקיר הסוציאלי, שנדרש עד אז על-ידי רשויות המדינה, כדי להכיר בהורות האב הלא-ביולוגי בהליכי פונדקאות. במסגרת פעילותו בעמותת אבות גאים, אודי הוביל מהלכים ששינו את פקודות צה"ל לקריאה למילואים של אבות גאים ותחת הנהגתו, העמותה עתרה לבג"צ נגד האפליה בנגישות לפונדקאות בישראל ובאיזרוח בני-זוג זרים.

Stacks Image 43169

רן פול-דיין, מנכ״ל עמותת MHB

רן פול-דיין יזם והוביל את סדרת הסמינרים לפונדקאות בשם "מן הבינג ביבייס" (Men Having Babies) בניו יורק מאז 2005, ומאוחר יותר התמנה למנהל הארגון כשהוקם כעמותה ללא מטרות רווח. רן פעל להרחבת פעילות הארגון שמונה עכשיו יותר מאלפיים חמש מאות זוגות בכל רחבי העולם, מקיים חמישה כנסים שנתיים בארה״ב, ישראל ואירופה, ומעניק סיוע של מאות אלפי דולרים להורי פונדקאות מיועדים. רן קיבל תואר ראשון במנהל עסקים ומדע המדינה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר שני בכלכלה פוליטית ומדע המדינה מאוניברסיטת קולומביה שבניו-יורק. רן ובעלו גרג הם מזוגות הגברים הראשונים בארה"ב שהורו דרך פונדקאות. התאומים שלהם, שהם כיום בני חמש עשרה, נולדו בעזרת פונדקאית אמריקאית וביציות שנתרמו ע"י אחותו של גרג.

Stacks Image 43929

מישל פיין, חברת הוועדה המייעצת של הפונדקאיות לעמותת MHB

מישל היא מורה לחינוך מיוחד ושפות בבית ספר תיכון אלטרנטיבי באורוגון שבארה״ב. מישל, אם לשלושה ילדים בעצמה, היתה הפונדקאית שעזרה לאמיר אוחנה ואלון חדד להביא לעולם את ילדיהם. מישל היא הצטרפה לוועדה המייעצת של הפונדקאיות לעמותת MHB ב 2015 והיתה מבין הפעילות המרכזיות בחיבור המסגרת לפונדקאות אתית של הארגון. מישל פעילה בפורומים חברתיים אודות פונדקאות ומקדמת את המסר של התועלת החברתית שבפונדקאות אחראית. מישל גם דיברה בפורומים ציבוריים והתראיינה לתקשורת, כולל ראיון לטלביזיה האיטלקית שזכה להדים רבים במהלך הדיון הציבורי במדינה לגבי פונדקאות והורות גאה.
Stacks Image 45926

מיקי אוזן-דפס, עמותת אבות גאים

מיקי אוזן-דפס, אב גאה לשתי בנות שנולדו בפונדקאות בארה"ב. חבר ועד עמותת אבות גאים והאחראי מטעם העמותה על תוכנית העזרה להורים מיועדים בשיתוף מן הבניג ביביז.

דוברים ומנחים בפנלים וסדנאות
(לפי סדר ההופעה)


Stacks Image 44005

ח״כ אמיר אוחנה

חבר הכנסת אמיר אוחנה, רס''ן במיל', יוצא שירות הביטחון הכללי, נציג מחוז ת״א ברשימת הליכוד לכנסת ה-20. אוחנה מתגורר בתל אביב עם בן זוגו, אלון חדד וילדיהם התאומים, שנולדו בהליך פונדקאות בארצות הברית. אוחנה הוא יו״ר "גאווה בליכוד", תא הלהט"ב של התנועה, שהוקם ב-2011. לאחר רעידת אדמה שהתרחשה בנפאל באפריל 2015, סייע אוחנה לזרז את חזרתן לישראל של המשפחות שתינוקותיהן נולדו בהליך פונדקאות על ידי פנייה לשר לביטחון הפנים (דאז) גלעד ארדן, לפתירת מכלול הבעיות הביורוקרטיות.

Stacks Image 44181

אילן גת

מר אילן גת מונה למנכ"ל דיוידשילד ב 2011, ובמסגרת תפקידו אחראי על כל הפעילות שמתמקדת בשירותי ביטוח רפואי לחו"ל במסגרת רילוקיישן מכל מדינה לכל מדינה בעולם. בתפקידו האחרון שימש מר גת בתפקיד מנכ"ל הפעילות הבינלאומית, במסגרתו היה אחראי לפיתוח סניפים חדשים של הקבוצה והקמתם בעולם וכן לניהול השוטף של סניפי קבוצת הביטוח בבייג'ינג, מוסקבה וניו יורק. לפני כן כיהן כסמנכ"ל השיווק והמכירות של דיוידשילד ולפני כן כמנהל המכירות הארצי של חברת AIG. מר גת מחזיק בתואר ראשון במנהל עסקים (BA) בהצטיינות וכן תואר שני במנהל עסקים (MBA) מהמכללה למנהל.

Stacks Image 43154

עו"ד ויקטוריה גלפנד

חלוצת תחום פונדקאות חו"ל לישראלים. הייתה עורכת הדין הראשונה בישראל שהחלה להעניק ליווי ויעוץ משפטי שוטף בתחום. בשנת 2007 יצרה יחד עם רשויות המדינה את ההליך הרשמי לקבלת אזרחות ישראלית לילדי פונדקאות חו"ל, שכונה לימים "נוהל חו"ל", שבאמצעותו טופלו מאות משפחות בשובן לישראל מאז ועד היום. כבר מתחילת דרכה המקצועית השיגה פסיקות תקדימיות והתרגשה לחולל שינוי בחיי אנשים. בשנת 2015 הפכה לראשונה וליחידה במזרח התיכון שהוזמנה והתקבלה כחברה בארגון האקסקלוסיבי AAARTA: The American Academy of Assisted Reproductive Technology Attorneys, שמשמעותה עמידה בתקנים המחמירים ביותר בעולם בתחומי המשפט של פוריות טכנולוגית.

Stacks Image 44034

מירב לוי

ילידת ראשון לציון, למדה בגימנסיה הריאלית בראשון לציון, ושרתה בחטיבת הנח"ל בגרעין שהתיישב בשלומי. לאחר הצבא ניהלה את מחלקת הקליטה במועצה המקומית שלומי. בשנת 1996 לאחר שעברה טיפולי פוריות רבים ילדה מירב את שי לי. לאחר הלידה ולאחר כישלונות נוספים בטיפולי הפריה עברה מירב תהליך פונדקאות ובעזרתה של הפונדקאית נולדה בשנת 2002 ביתה השניה, ליבי. בתום תהליך הפונדקאות המוצלח ייסדה מירב את "מירב פונדקאות חובקת – המרכז הישראלי לפונדקאות”. בשנת 2007 סיימה מירב לימודי גישור במכללת גומא ומאז היא מגשרת מוסמכת.

Stacks Image 43175

עו”ד ויקטוריה פררה

ויקטוריה פררה היא עורכת דין והמנהלת המשפטית של Worldwide Surrogacy. עו”ד פררה בעלת ניסיון של 20 שנה בתחום. מובילה את הארגון בפן המשפטי הכרוך בתהליך הפונדקאות. לקוחותיה של עו”ד פררה הינם מכל העולם: דרום אמריקה, אסיה , אירופה, ישראל וארה”ב. בזכות מאבקה המשפטי התאפשר במדינת קונטיקט הליך רישום שני אבות בתעודת הלידה, הליך אשר הוכר לאחרונה בבג”צ בישראל. עו”ד פררה מקדמת את תחום הפונדקאות בארה”ב דרך כנסים וועידות העוסקות בתחום.
Stacks Image 43955

עו״ד סינדי וואסר

עם הרקע הייחודי שלה כעורכת דין בתחום הפלילי ומסעה הייחודי כהורה מיועדת, סינדי מציעה שירות שאין כמותו להורים מיועדים, פונדקאיות ותורמות ביציות. החברה שלה Hope Springs Fertility Law™ הינה אחת החברות המובילות בקנדה עם בסיס לקוחות בינלאומי גדול. סינדי הרצתה על חוקי פוריות בכנסים רפואיים-משפטיים ובבתי חולים ופורסמה בכתבי עת רפואיים מובילים. סינדי ובעלה הם הורים לשתי בנות אשר הגיעו לעולם בסיוע האדיב של תורמת ביציות ושתי פונדקאיות.
Stacks Image 44042

עמי מנור

משנת 2008 ועד היום, עמי מנור מנהל את חברת מנור מדיקל שהינה היום החברה הגדולה ביותר בישראל בתחום תיירות מרפא. בשנת 2010 הקימה חברת מנור פרויקט פונדקאות ייחודי שאין לו אח ורע בעולם. רופאים ישראלים בלבד אשר מבצעים הליך פונדקאות במדינה זרה, כאשר הדגש העיקרי הוא לא להיות מתווכים אלא ללוות את התהליך מתחילתו ועד הולדת ילד בריא. עד היום טופלו בחברה ברגש ובחמלה מעל 450 זוגות. בנוסף משנת 2012 חברת מנור מייצגת את ב"ח אסותא ובאישור משרד הבריאות מביאה לישראל כ800 תרומות ביצית לשנה מאוקראינה ב60% הצלחה.
Stacks Image 44050

עו"ד דנה מגדסי

עו"ד דנה מגדסי, מייסדת ויועצת משפטית של סוכנות לפונדקאות בינלאומית ״לוטוס" ושותפה בכירה במשרד עו"ד פנק-מגדסי. דנה עוסקת בעריכת דין משנת 2003, מאז טיפלה במאות מקרים של לקוחות אשר ביצעו הליכי פונדקאות בחו"ל ופתרה סוגיות משפטיות מורכבות של טכנולוגיית הפריה חוץ גופית עבור לקוחותיה.  בזכות ניסיונה הרב של דנה בתחום הפונדקאות, לקוחות רבים סיימו הליך מוצלח של פונדקאות בחו״ל. במיוחד בימים אלו, שהבעיות המשפטיות הרבות בנושא הפונדקאות בחו"ל מתעוררות, חשוב לבצע את ההליך בליווי עו"ד הבקיא בדינים הרלוונטיים, על מנת למנוע עיכובים מיותרים של חזרת ההורים לישראל, לאחר הלידה.
Stacks Image 44154

ד״ר איתי בר-חוה

ד"ר בר-חוה מנהל את המרכז לפוריות מאלף ועד טף ומתמחה בטיפולי פוריות / הפריה חוץ גופית / תרומת ביצית ופונדקאות מזה למעלה מ 20 שנה.  ד״ר איתי בר-חוה השלים את לימודי הרפואה בביה"ס לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. הוא התמחה ברפואת נשים, מילדות ופוריות בבית חולים השרון, והשתלם במרכזים הרפואיים אלברט איינשטיין, קורנל ולנוקס הילס בניו-יורק. בעבר ד"ר בר-חוה ניהל את היחידות להפריה חוץ-גופית בבי"ח השרון ובמרכז הרפואי ברזילי, ושימש כמרצה בבתי הספר לרפואה של אוניברסיטת תל-אביב ואוניברסיטת בן-גוריון.
Stacks Image 44058

ד״ר אתי ממן

מומחית בגניקולוגיה ויילוד ופריון, רופאה בכירה ביחידה להפריה חוץ-גופית בבית החולים שיבא שבתל השומר. בנוסף, חוקרת במרכז המחקר בתאי גזע ובמעבדה לחקר הפוריות בבית החולים שיבא תל השומר. ד״ר ממן סיימה את לימודי הרפואה באוניברסיטת באר שבע. התמחתה במיילדות, גניקולוגיה ופריון במרכז הרפואי שיבא בתל השומר. לאחר מכן השלימה התמחות-על בטיפולי פריון במרכז הפריון TCART באוניברסיטת טורונטו. כמו כן, עברה התמחות מחקרית בתאי גזע עובריים בבית חולים Mt. Sinai בטורונטו, קנדה. שותפה לפרסומם של מאמרים בעיתונות המקצועית בארץ ובעולם.
Stacks Image 44066

ד״ר רעות ברטוב

ד"ר רעות ברטוב שיפמן היא ביולוגית חוקרת שהוסמכה לדוקטורט בביולוגיה מולקולרית במכון ויצמן למדע. ד״ר ברטוב משמשת כמנכ"ל המרכז המקיף לפוריות הגבר, לאחר שהתמחתה במשך עשר שנים בתחום האבחון והטיפול בפוריות הגבר אצל אביה פרופ' בנימין ברטוב. ד"ר רעות ברטוב שיפמן מרצה בכנסים מדעיים ברחבי העולם בתחום התמחותה זה והיא עוסקת במחקר ויישום שיטות חדשות בפוריות הגבר, כמו כן הינה אחראית לטיפול השוטף במטופלים המגיעים למרכז.
Stacks Image 43942

ד״ר מייקל פיינמן

ד"ר מייקל פיינמן, בוגר בית הספר לרפואה UCLA School of Medicine. לאחר מכן השלים התמחות ברפואת נשים בבית החולים Columbia-Presbyterian בניו יורק ואת עבודת המחקר באוניברסיטת פנסילבניה. בשנת 1986 סייע ד"ר פיינמן להקים את אחת תוכניות ה- IVF הראשונות ב- Albert Einstein College of Medicine. הצוות של ד"ר פיינמן יצר את אחת התוכניות הראשונות בעולם של תרומת ביציות אנונימית. הוא חזר לקליפורניה בשנת 1992 והצטרף ל- HRC-Fertility בשנת 1998.
Stacks Image 43178

ד"ר מייקל דויל

ד"ר מייקל דויל הוא מייסדה ומנהלה הרפואי משנת 1991 של סי.טי. פרטיליטי לאחר שהשלים את לימודיו באנדוקרינולוגיה מתקדמת באונ' ייל. מעל 5500 תינוקות ברחבי העולם נולדו בעקבות טיפולו המסור של ד"ר דויל, מתוכם רבים למשפחות בארץ אשר משבחות אותו בקביעות כמומחה אשר מאזן בין טכניקה, טיפול מסור, הישגיות, וגישה גמישה. ד"ר דויל נואם באופן תכוף במפגשים רפואיים וועדות ומתפקד כמומחה קהילתי בנושא פוריות ופונדקאות של המועצה האמריקאית לשוויון במשפחה והמרכז להורות גאה בניו-יורק.
Stacks Image 44074

ד״ר חנה גילאי גינור

ד"ר גילאי-גינור, פסיכולוגית קלינית, מנהלת המרכז לפסיכותרפיה "הורותא", עוסקת בטיפול פסיכולוגי, ייעוץ ותמיכה ביחידים ובזוגות הבונים את משפחתם ומתמודדים עם קשיי וטיפולי פריון. יזמה ובנתה עם עמיתים מהתחום קבוצה מקצועית של פסיכולוגים ועובדים סוציאליים בארגון רופאי הפריון בישראל (איל"ה). ד״ר גילאי-גינור מרצה ועומדת בראש תכנית הכשרה חדשה לאנשי מקצוע "ייעוץ וטיפול נפשי למטופלי פוריות" בבית-הספר לעבודה סוציאלית אוניברסיטת תל-אביב. ד״ר גילאי-גינור השתתפה בכתיבת הספרים "המדריך המלא לפריון" (בן-רפאל, זיידמן וגילאי-גינור) ו"הריון מסוג אחר" בעריכת אלמוג ובן-זאב.
Stacks Image 44082

ד״ר צביה ברמן

ד"ר בירמן, עובדת סוציאלית קלינית, שימשה בעבר כראש יחידת העובדים הסוציאליים במחלקות ילדים, נשים ויולדות בבית החולים "הדסה" עין כרם. בעלת נסיון של 30 שנה בטיפול פרטני וקבוצתי בנשים וזוגות המבקשים להביא ילדים לעולם בטיפולי פוריות, אימוץ ופונדקאות. עבודת הדוקטורט שלה בנושא גברים המצויים בטיפולי פוריות זכתה בציון "מעולה". ספרה "להביא ילדים לעולם" אשר כתבה ביחד עם פרופ' אליעזר ויצטום פורסם בהוצאת אריה ניר, 2010. ספרם השני, העוסק באימוץ ילדים, נמצא בשלבים מתקדמים של כתיבה ועריכה.
Stacks Image 44026

ד״ר אילן טבק-אבירם

ד"ר טבק אבירם הוא פסיכולוג קליני מומחה, מטפל ומדריך ביחידה לגיל הרך במרכז לבריאות הנפש ע"ש בריל, שרותי בריאות כללית ובקליניקה פרטית בתל אביב. מרצה מן החוץ בתוכנית " יעוץ נפשי למטופלי פריון"  בביה"ס לעבודה סוציאלית אוני' תל אביב, מנחה קבוצות וסדנאות להורים מיועדים במסגרת  סוכנות הפונדקאות "תמוז", מרפאת הפריון ORM אורגון ארה"ב ומרפאת CT Fertility קונטיקט ארה"ב.
Stacks Image 44130

אידה בראון

מנכ"לית של "שי לי" פונדקאות ותרומת ביציות. נשואה ואם ל-3. בעלת תואר הנדסאית מכשור רפואי ובוגרת מכללת רידמן לאימון הוליסטי. לאחר שנים רבות בעבודה במערכות הבריאות ,צברה אידה ידע נרחב בנושא פונדקאות ותרומת ביציות, וניסיון רב בהתנהלות מול גורמים רבים בארץ ובחו”ל. אידה מעידה על עצמה כי שאיפתה הגדולה ביותר, לצד קריירה וצמיחה אישית, להיות אמא למופת. אידה החלה את דרכה בתחום הפונדקאות ותרומת הביציות מתוך אמונה כי המשפחה היא הדבר החשוב ביותר שיש לאדם בחייו, ובמטרה ,לנצל את המקצועיות והניסיון שרכשה במהלך השנים ,לסייע לזוגות להגשים את חלומם – להיות הורים.
Stacks Image 44090

עו״ד עינב אשכול

עינב אשכול עורכת דין ומגשרת, מלווה הורים מיועדים ופונדקאיות בתהליכי פונדקאות בארץ החל מאיתור פונדקאית, ליווי, ייעוץ ותמיכה במהלך כל השלבים הביורוקרטיים,  הרפואיים והרגשיים ועד הלידה המיוחלת. כבר בשלב ההיכרות, עיקר הדגש מושם על התאמה של הצרכים והציפיות בין ההורים המיועדים והפונדקאית ועל בנית מערכת יחסים המושתת על אמון, ההדדיות ותקשורת טובה. כמו כן, במידת הצורך נעזרת עינב בכלים המקצועיים שרכשה כמגשרת על מנת לסייע לצדדים להגיע לכדי הסכמות ופתרון קונפליקטים.
Stacks Image 44098

עו״ד פז בית הלחמי

עו״ד בית הלחמי שותף ומנהל את משרד עורכי הדין גולדשטיין, דרוקר, בית הלחמי בחיפה. בית הלחמי מתמחה בתחום הפונדקאות, משפט מסחרי, דיני מקרקעין, בתים משותפים, תכנון ובניה, עיזבונות וצוואות, וליקויי בניה. משנת 2007 בית הלחמי משרת גם כדיין ואב בית דין בבית הדין המשמעתי המחוזי של לשכת עורכי הדין.
Stacks Image 43903

ד״ר סוזאנה פארקס

בעלת שם עולמי בגין מומחיותה בתחום טיפולי פוריות, הצלחת טיפולי IVF ומצוינת בטיפול הרפואי. ד"ר סוזנה פרק משמשת כרופאת פוריות במשך 15 השנים האחרונות. ד"ר פארק הצטרפה לצוות San Diego Fertility Center בשנת 2013 לאחר התמחות באוניברסיטת קולומביה בניו יורק. תשוקתה היא לשלב את ניסיונה הרב כרופאת פוריות עם אלמנטים של טיפול אישי וחמלה. ד"ר פארק עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם סוכנויות פונדקאות מובילות על מנת לסייע להורים מיועדים להקים משפחה.
Stacks Image 43968

ד״ר קליפורד ליבראק

ד"ר ליבראק הינו המייסד והמנהל של CReATe Fertility Centre  ושל CReATe Cord Blood Bank (טורונטו, קנדה). ד"ר ליבראק הינו פרופסור שותף במחלקת הגינקולוגיה באוניברסיטת טורונטו. הוא שימש ראש האגף Reproductive Endocrinology & Infertility באוניברסיטת Sunnybrook Health Sciences Centre and Women’s College במשך 23 שנים. ד"ר ליבראק משמש כיו"ר Ontario Medical Association Reproductive Biology מאז 2004. הוא מבין המייסדים של Canadian Fertility and Andrology IVF Improvement Committee.
Stacks Image 44189

ד״ר אלי תימן

ד״ר תימן היא אנתרופולוגית של הרפואה המתמחה באנתרפולוגיה של תהליך הרבייה. היא מרצה בכירה במחלקת למדעי ההתנהגות במרכז האקדמי רופין. ספרה אודות מחקר אנתרפולוגי של הסדרי פונדקאות ״Birthing a Mother: the Surrogate Body and the Pregnant Self״ פורסם על ידי ההוצאה לאור של אונברסיטת קליפורניה בשנת 2010. המחקר האנתרופולוגי שלה מבוסס על ראיונות עם עשרות פונדקאיות ישראליות, כמו גם עשרות אמהות מיועדות, וחשף באופן ייחודי את האופן בו פונדקאיות רואות את התהליך. ספרה גם זכה לאותות הוקרה כולל Eileen Basker Memorial Prize מהאיגוד לאנתרפולוגיה של הרפואה, Stirling Book Prize מהאיגוד לאנתרופולוגיה פסיכולוגית, ו the Diana Forsythe Prize מטעם איגוד הנתרופולוגיה האמריקאי.

Stacks Image 43166

עופר בית הלחמי

עופר בית הלחמי הוא מהנדס תוכנה במקצועו. עופר בזוגיות ואב לילד שנולד בשנת 2014 באורגון, ארה"ב בעזרתה של פונדקאית. בקיץ 2013, כשעוד היה בתחילת המסע האישי שלו, הצטרף לצוות ההקמה של פרויקט "פונדקאות אחראית", לצד מספר גברים ונשים נוספים/ות. מטרת הפרויקט היא הנגשת מידע על סוגיות אתיות בתהליכי פונדקאות בארץ ובעולם לטובת שיפור רווחתן של פונדקאיות ותורמות ביציות.. בנוסף, נועד הפרויקט לעודד שיח ציבורי על נושאים אלה בקרב קהלים שעד כה נחשפו בעיקר לעמדות דיכוטומיות בעד ונגד פונדקאות. הפרויקט הושק במהלך שנת 2014 ומאז ניכרת השפעתו על סוכנויות, עמותות והורים מיועדים. עופר ומשפחתו מתגוררים בהוד השרון.

Stacks Image 44106

עו״ד גיל ליבוביץ

עו"ד גיל עובדיה לייבוביץ בוגר תואר ראשון במשפטים LL.B ,חבר לשכת עורכי הדין והנו מגשר מוסמך. עו"ד לייבוביץ מביא לשותפות לייבוביץ & סטי ידע משפטי עשיר וניסיון רב במתן ייעוץ וליווי משפטי ליחידים, תאגידים ועסקים בתחום האזרחי-מסחרי ובתחום דיני משפחה. מזה שנים הינו מהמובילים בתחום המעמד האישי בכלל, ובליווי זוגות ויחידים בהליכי פונדקאות בפרט, ובעיקר ליווי זוגות חד מיניים בתהליכי פונדקאות ואימוץ. כמו כן, הינו בעל התמחות בתחום הקניין הרוחני. ניסיונו רב השנים ורחב ההיקף בליטיגציה מעניק נקודות זכות ללקוחותיו, המיוצגים על ידו במסירות ובמקצועיות בכל הערכאות.
Stacks Image 44114

עו״ד מתן חודורוב

עו"ד מתן חודורוב סיים תואר ראשון ותואר שני באוניברסיטה העברית בירושלים, קיבל את הסמכתו עוד בשנת 2010 וכבר בשנת 2011 יצא לדרך עצמאית ופתח משרד בוטיק פרטי בבורסה ברמת גן. המשרד מתמחה, בין היתר, בהליכי פונדקאות ומלווה מזה למעלה כ-6 שנים לקוחות רבים שביצעו הליכים אלו בארץ ובחו"ל, תוך מתן שירות אישי, מקצועי ומכל הלב לכלל לקוחותיו וליווי לקוחותיו מול כל הרשויות והגורמים הרלבנטיים ועוד.
Stacks Image 44165

עו"ד ירדנה קופ-יוסף

עו"ד ירדנה קופ-יוסף מנהלת את מרכז הסיוע בעמותת "עתים" – סיוע והכוונה בשירותי הדת. המרכז מעניק ייעוץ, מידע וליווי במעגל החיים היהודי, וייצוג בפני רשויות הרבנות והמדינה. לקופ-יוסף Llb מהאוניברסיטה העברית ותואר שני מאוניברסיטאות תל אביב ונותרת'ווסטרן במשפט ציבורי ובינלאומי. הינה "יועצת הלכה" ממכון "נשמת", וחברת "רבני בית הלל" וקולאליציית "עיק'ר" למניעת סרבנות גט. קופ-יוסף מרצה בכירה בתחומי התלמוד, הביו-אתיקה, והמשפט בפורומים בארץ ובעולם, וביניהם: מכון תורני לנשים (שם ניהלה מכון תלמודי מתקדם במשך 13 שנה), בי"ס לסיעוד מכון טל, אוניברסיטת שיקגו, ואוניברסיטת בר אילן.

דוברים בסדנאות ההיכרות עם ספקי השרות

Stacks Image 43172

עו"ד סטיב שניידר

עו"ד סטיב שניידר מייסד ושותף עיקרי במרכז העולמי לעזרה בטיפולי פוריות במינסוטה (IARC). חבר בלשכת עורכי הדין האמריקאים ויושב ראש הוועדה לרביה ולטכנולוגיה גנטית, של המחלקה למשפחה ומשפט של לשכה זו. כמו כן, חבר בקרן האמריקאית. מר שניידר, משמש כיועץ משפטי בין–לאומי לוועדת ריסולב - אגודת הפוריות הלאומית, משמש כיו”ר היועץ המשפטי לאגודה זו, כמו כן, חבר בארגון האמריקאי לרבייה.
Stacks Image 43916

ד״ר ג׳רלד גולדשטיין

ד"ר גולדשטיין מייסד והמנהל הרפואי של Fertility Specialists of Texas,  יליד טקסס אשר קיבל את התואר ברפואה מ- University of Texas Southwestern Medical School, Dallas. ד"ר גולדשטיין מוסמך הן בגינקולוגיה והן באנדוקרינולוגיה פוריות. ד"ר גולדשטיין שימש כעוזר פרופסור במחלקה אנדוקרינולוגית הרבייה במרכז הרפואי של אוניברסיטת וושינגטון, סנט לואיס. הוא הציג בפני כנסים רפואיים רבים ופרסם בכתבי עת כגון Fertility and Sterility ו- Obstetrics and Gynecology.
Stacks Image 44146

דיויד שר

דוד שר הוא המייסד והמנהל הכללי של ELITE IVF - חברת שירותי פוריות גלובאלית מובילה שהוקמה בשנת 2004. הוא מומחה באספקת שירותי פוריות חוצי גבולות לזוגות מטופלים הזקוקים להפריה חוץ גופית עם תרומת ביצית ו/או שירותי פונדקאות. במהלך תקופת כהונתו, פיתחה ELITE IVF קשרים עם מרפאות הפוריות המפורסמות ביותר בעולם ליצירת מערכת רפואית מהשורה הראשונה המספקת שוב ושוב תוצאות מוצלחות למטופלים ומטופלות עם בעיות אי פוריות מכל רחבי העולם.
Stacks Image 44138

ג׳ניפר סקוט

ג'ניפר היא רכזת טיפול בהורים מיועדים בכירה בחברת Simple Surrogacy ו- Simple Donations. ג'ניפר הינה אם ל-4 ילדים ושימשה בעצמה כפונדקאית פעמיים. חווית הפונדקאות היתה כה מתגמלת עבורה ושינתה את חייה באופן כה עמוק באופן שגרם לעסוק בתחום כמפעל חייה. השמחה לסייע למשפחות מתהוות באמצעות פונדקאות ותרומת ביציות הביאה אותה להחליט לעסוק בתחום באופן מלא. ג'ניפר הינה בוגרת תואר ראשון ושני בלימודי קדם-משפטים מאוניברסיטת Texas Wesleyan University וסיימה את לימודה בשנת 2012.
Stacks Image 43196

קתרין קייקוף-מנוס

קתרין היא מומחית מובילה בתחום הפונדקאותת הבינלאומית. במשך 11 שנים, היא ושותפה לניהול העמותה, לאורי דה בריטו, עזרו למאות מכל רחבי העולם להפוך להורים. כאם לתאומים באמצעות פונדקאות ותרומת ביצית, קתרין יודעת אישית שסוכנות מקצועית יכולה להפחית את הלחץ והדאגה שבתהליך וליצור תינוק שמח ובריא. Agency for Surrogacy Solutions סייעה לקהילה הגאה מאז תחילת פעילותה, ואנו מאמינים בתוקף שלכולם מגיעה הזכות להיות הורים. וכמו כל האימהות היהודיות – אנו רוצות לעזור בכל דרך שבה נוכל!
Stacks Image 43890

אמילי מאונטס

אמילי מאונטס, יועצת גנטית בכירה ומנהלת התכנית הגנטית של מרפאת ORM, תכנית אשר יוצרת אינטגרציה בין המעבדה הגנטית אל לקוחות המרפאה והורים מיועדים. אמילי סיימה את לימודיה והתמחתה בייעוץ גנטי. אמילי יועצת מעל 18 שנה, במהלך עזרה לאלפי הורים לקבל החלטות מושכלות במסע להקמת המשפחה, בין השאר על ידי הצלבה והתעמקות ביצירת עץ הסטוריה משפחתית לתורמות הביצית וההורים. התשוקה לעזור להורים ולנווט יחד איתם בעולם הבדיקות הגנטיות הסבוך היא ללא ספק המניע המשמעותי בעבודתה עם צוות המרפאה ב-ORM.
Stacks Image 44122

סטפני וויט

סטפני היא מנהלת התפעול של Canadian Fertility, ודואגת לשלושת משרדי החברה אשר שניים מהם ממוקמים בחוף המזרחי, ואחד בחוף המערבי של קנדה. גישתה לפונדקאות היא פשוטה – נקיטה בגישה הוליסטית כדי להבטיח שכל הצדדים נתמכים, מקבלים עידוד ומוגנים. בתפקידה הקודם, עבדה במשרד עורכי דין יוקרתי בטורונטו, אונטריו. לסטפני קשרים נכבדים בתעשייה ושותפויות עבודה עם אנשי מקצוע ברחבי העולם, המאפשרים לה לפתח את תוכניות הפריון המתאימות ביותר עבור כל לקוח.
Stacks Image 43199

גל סבה

גל להק סבה הוא המייסד והמנכ''ל של 'ויוה פונדקאות'. לגל ובן זוגו שני ילדים מהליכי פונדקאות בהודו ובתאילנד. גל הקיים את ויוה פונדקאות בכדי לעזור לזוגות להגשים את חלומם ולהפוך להורים. חברת ויוה שבניהולו התחילה את דרכה בליווי לקוחות בתהליכי פונדקאות בהודו, עם סגירת שעריה בפני הורים גאים פתח גל את מסלול תאילנד והיום החברה מלווה זוגות בנפאל, מקסיקו וארה"ב ולאחרונה אף גיבשה מסלולי "הבטחת הריון" שנועדו לתת להורים שבדרך שקט נפשי והגנה מפני הסיכונים הרבים שבתהליך הפונדקאות. בעבר גל עבד כמנהל בחברת מדיה בינלאומית. משנת 2009 גל מלווה עשרות זוגות בתהליכי ההפריה ופונדקאות.
Stacks Image 43211

ג'ודי וייס 

ג'ודי וייס, אחות במקצועה ב-35 שנים האחרונות, הקדישה את 17 השנים האחרונות לטיפול במשפחות הנמצאות במסע לקראת הורות. בשנת 2005 הקימה ג'ודי את עמותת A Jewish Blessing, LLC  עקב הביקוש הרב של משפחות יהודיות  לעזרה במציאת תורמות ופונדקאיות יהודיות. עבודתה של ג'ודי ממלאת אותה תחושת סיפוק עצומה והיא מודה על ההזדמנות שנפלה בידיה לגעת בחייהם של כל כך הרבה אנשים בצורה כה משמעותית.